Dagsarkiv: 23 oktober, 2010

Frank på äventyr

Idag har varit en galen dag först kom Daniel och Minna på besök, Minna är 1år och vi blev vänner direkt, men jag fick ta det försiktigt för Minna kunde inte gå så bra… Sen så kom Karin och Micke förbi, då var jag ordentligt trött så jag somnade i Mickes knä, det gör jag vanligtvis inte med folk jag inte känner men nu gick det bra för Micke var så snäll. Sen åkte vi iväg ut i skogen för att titta på farfars nya husbil, redan då var jag sovfärdig men jag fick ladda om och köra ett rejs till med Doglas! Han luktar väldigt gott i öronen.

Just ja på vägen dit i bilen såg jag några konstiga hundar, dom var jättestora och hade horn, dom bara glodde och ville inte alls leka, tänk att få lukta i dom örona… Mmm…

Väl i skogen blev det ett jäkla röj!

1 kommentar

Under Äventyr, Vardag