Dagsarkiv: 27 december, 2010

Mmmmm!

Som musik för öronen!

2 kommentarer

Under Vardag

Hmmm…?

Husse kollar till allt och lillen verkar lugn… Han sätter sig i soffan, 3 sekunder senare hör han ett ljud ifrån hallen…

Hur hinner han???

Lämna en kommentar

Under Vardag

Lugn dag…

Idag ska mammis på mellandagsrea, jag som är emot kommersialismens järngrepp på etablisemanget stannar hemma framför brasan, det enda som visar någon slags entusiasm verkar vara Willes vänsteröra… Ser ni mig förresten? Jag ligger på puffen… Zzzz…

Lämna en kommentar

Under Äventyr, Vardag

Sova över?

Igår kväll fick jag mig en ordentlig funderare vad jag egentligen tyckte om att ha en kompis som sov över… Det näst bästa efter att äta är ju att sova så jag avvaktade tills pappis tog ner lillen…

Lämna en kommentar

Under Äventyr